Een kansrijke school waar muziek in zit!

Kinderen krijgen op onze school volop kansen om zich goed te ontwikkelen. De groepen zijn klein met zo ongeveer 15 tot 25 kinderen per groep. Hierdoor is er veel aandacht voor elk kind. De kinderen werken in kansrijke combinatiegroepen en leren door deze samenstelling veel van en met elkaar. Samenwerken is verweven in ons onderwijs, evenals de extra aandacht voor muziek.

Op zoek naar een school voor uw kind?

Ouders die meer willen weten over de school, nodigen we uit een afspraak te maken. We nemen graag de tijd voor een gesprek en/of rondleiding.

Open christelijke school

Voor onze protestants christelijke school is de Bijbel de inspiratiebron. Alle kinderen zijn welkom, ook als hun ouders geen christelijke achtergrond hebben. We verwachten echter wel dat alle leerlingen meedoen aan activiteiten die te maken hebben met onze grondslag.
Vanuit onze overtuiging heten we alle kinderen elke schooldag welkom. We starten de dag met een dagopening uit de methode Trefwoord, ontmoeten en begroeten elkaar, bidden, zingen en vertellen Bijbelverhalen. Regelmatig hebben we een weekopening met alle leerlingen. We vieren samen de christelijke feestdagen. Eén keer per jaar is er een kerk-school-gezinsdienst.